Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu informuje, że od 9 listopada br. wszystkie sprawy z zakresu pomocy społecznej i dodatków mieszkaniowych wymagające bezpośredniego kontaktu z klientami będą załatwiane w budynku Dziennego Domu Seniora (ul. Powstańców 30). Konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu z pracownikiem.
W siedzibie MOPS (przy ul. Krótkiej 4c) będą przyjmowani wyłącznie klienci ze sprawami z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych. MOPS rekomenduje klientom – w sprawach w których jest to możliwe – załatwianie telefonicznie oraz składanie wniosków w formie elektronicznej.
Przypominamy także o aktualnych numerach telefonicznych pod które można dzwonić w celu załatwienia swojej sprawy. Znajdują się tutaj.
Korespondencję można wrzucać do skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowym MOPS, wyłącznie w godzinach pracy.
Źródło: https://www.wagrowiec.eu/
Zdjęcie: http://www.mopswagrowiec.pl/