Zasubskrybuj nasz kanał YouTube, aby zawsze mieć dostęp do świeżych materiałów wideo!

 

Udostępnij

Loading

Remont poddasza, modernizacja klatki schodowej, budowa szybu windowego i montaż podnośnika oraz szereg innych prac modernizacyjnych zostanie zrealizowanych w ramach umowy podpisanej 30 września 2025 r. w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu. Dokument sygnowali Burmistrz Miasta Wągrowca Alicja Trytt oraz Jarosław Mikołajczak – Prezes Zarządu spółki GRINGO Sp. z o.o., która odpowiada za wykonanie zadania pn. „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II”.

Przedmiotem zamówienia, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, jest m.in.:

  • remont poddasza wraz z adaptacją na pomieszczenia biurowe,
  • remont klatki schodowej i dostosowanie układu komunikacyjnego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • prace związane z modernizacją stropu nad parterem,
  • budowa szybu i montaż podnośnika windowego,
  • remont i ocieplenie stropów oraz ścian poddasza,
  • remont stolarki zewnętrznej i wykonanie nowej stolarki wewnętrznej,
  • wyposażenie wnętrz,
  • budowa pomieszczenia serwerowni,
  • wykonanie nowych instalacji wewnętrznych zgodnych z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego.

Wszystkie prace mają na celu nie tylko poprawę funkcjonalności obiektu, ale także jego pełne dostosowanie do obowiązujących przepisów, w tym wymogów BHP, sanitarno-epidemiologicznych i przeciwpożarowych. Ważnym elementem inwestycji jest zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

Całkowita wartość kontraktu wynosi 1 165 917,00 zł, z czego 1 142 598,66 zł uzyskano w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, a wkład własny Gminy wynosi 23 318,34 zł. Wykonawca będzie miał 17 miesięcy od dnia podpisania umowy na realizację zadania.

wagrowiec.eu

Autor postu

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *