Uwaga na maile wyłudzające dane do logowania do konta bankowego. W dniu wczorajszym nasza redakcja otrzymała maila takiej treści…
„Twoje konto jest tymczasowo zawieszone. Wykryliśmy, że dostęp do Twojego konta w Santander został uzyskany poprzez telefon komórkowy Galaxy S10e. Jeśli to opisuje Ciebie, nie ma nic do zrobienia. W przeciwnym razie chętnie pomożemy Ci wzmocnić bezpieczeństwo Twojego konta. Z tego powodu musimy wyłączyć niektóre funkcje konta, dopóki nie będziemy mogli potwierdzić Twojej tożsamości.
Data dezaktywacji: 30.10.2022
Od poprzedniego dnia nie mogą Państwo wykonywać transakcji poprzez swój prywatny dostęp.
Prosimy o natychmiastową weryfikację tożsamości konta, aby uniknąć zablokowania na zawsze.
Tutaj można również przeglądać aktywność związaną z bezpieczeństwem:
Santander Bank Polska – z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/57, 00-844
Proszę nie odpowiadać na ten e-mail.
Bob Parsons
Kierownik Działu Obsługi Klienta.”
Po kliknięciu w panel DOSTĘPU KLIENTA jesteśmy przekierowani na stronę logowania do banku. Strona wygląda identycznie jak oryginalna z tym że różni się adres strony w pasku adresu, (zaznaczone na poniższych zdjęciach).
Prosimy wszystkich o czujność i nie klikanie w podejrzane linki, ponieważ w taki sposób możemy stracić swoje oszczędności.